dongyuan

nutizie

Comu pudete esse espertu, a cucina resta una di e camere più caru per rinnuvà.Nisuna maraviglia: Cù armadi, countertops, è cuntrattuali, rimudificà u core di una casa pò esse un colpu di budget.Ma pudete risparmià un pocu di soldi fendu qualchì attività stessu.
Utilizendu uni pochi di strumenti basi è materiali, installà un novu backsplash pò rinvià una cucina stancu à a vita nantu à un budgetu assequible, è hè un aghjurnamentu chì a maiò parte di i principianti ponu compie durante u weekend.
Dui esperti vi guidanu à traversu u prughjettu da u principiu à a fine, ma se avete bisognu di più aiutu, pudete turnà à i prufessiunali in i magazzini di migliuramentu di casa cum'è Home Depot è Lowe's, chì offrenu guide in linea è webcasts di numerosi prughjetti chì saranu implementati in u prugettu. .vi furnisce un primu è una lista di consumables.Mentre chì e duie catene anu longu offrittu attelli in magazzini, questi prudutti ponu esse limitati o indisponibili per via di restrizioni legate à a pandemia.
Da materiali cum'è porcellana è ceramica à mudelli cum'è penny circles è tile di metro, elettu un grembiule hè più difficiule di stallà."U tile di u metro hè classicu è intemporal", dice l'interior designer Shaolin Low di Shaolin Studios in Honolulu."Ùn pudete mai esse sicuru di a data chì hè stata installata".
Sè vo vulete esse sbulicatu o cuntrastu, u culore di u grout trà e tile hè ancu una decisione di designu impurtante."Mi piace sempre cuciture 1/16" o 1/8", dice Lowe."Se vulete esse in u latu sicuru, sceglite un culore neutru di grout chì currisponde à a vostra tile."
Dopu avè sceltu un stile di tile, urdinate 10% di più zona di backsplash per cuntà i tagli è i sbagli.Assicuratevi ancu di cumprà pads di a taglia ghjustu.
Eliminate cù cura u backsplash attuale, cum'è qualsiasi depressioni in u drywall daretu à ellu duverà esse pienu di mortare prima prima di tiling pò principià.Spegne a putenza à l'outlet è sguassate a tappa.
Partendu da u bordu esterno di u backsplash, toccu ligeramente cù un martellu induve a tile si scontra cù u drywall.Ùn mette micca l'arnesi in u drywall.Aduprate una spatula dura per scaccià a zona libera di residui adesivi o una capa fina.Prima di pusà i tile, liscia u seccu cù un mortaru pre-mixed thin and trowel, pressendu in tutti i recessi.Lasciate secca per 30 minuti.
Truvate u puntu focu di u tailgate, di solitu daretu à un lavamanu o scope."Quandu ci hè un focusu, cum'è una lastra, di solitu vulete una linea centrale nantu à questu, è poi cuminciate à tiling da quella linea, nascondendu u vostru cutout induve u backsplash incontra qualsiasi armadiu", hà dettu u cuntrattu di piastrelle di Washington Tiger Mountain James Upton..tile.Aduprate un lapis è un nivellu di spiritu per disegnà una linea in tutta l'altezza di u tailgate in u centru di focu.
Avà aduprate spacers per mette i tile nantu à u countertop è misurà a larghezza è l'altezza di u backsplash.Puderete vede induve fate u tagliu per currisponde à u mudellu nantu à u muru.Pruvate di principià cù un tile pienu vicinu à u countertop è copre ogni tagliu sopra è versu a fine di u muru.
L'adesivo di tile prontu hè più faciule da travaglià cà u mortar.Aduprate una spatula di 3/16 inch per applicà l'adesivu à u latu da a linea centrale di u layout chì hè più vicinu à u countertop.
Se u mudellu di tile si estende oltre a linea di u centru, cum'è u tile di u metro, copre solu una parte di a linea cù adesivo.
"A cola (adesiva) si stalla rapidamente, ma tende à secca rapidamente, cusì pò esse disposta quant'è pussibule in circa 30 à 45 minuti", dice Upton.
Riturnà à a linea di centru è cumincianu à mette i tile in horizontale sopra u countertop, aghjunghjendu spazii sottu à a prima fila.Cuntinuà agghiuncennu tile spacer da a linea centrale à u bordu più vicinu.Di solitu avete da fà taglii intornu à a surtita o induve u patronu finisci per compie a prima fila.
In alternativa, pudete allughjà un cutter manuale di tile, ma i seghe tendenu à esse più veloci.Puderete ancu avè bisognu di pinze in manu per tagliate i pezzi per adattà o tagliate mosaici più chjuchi.
Marcate e tile per esse tagliate cù crayons in a prima fila, cum'è l'acqua da u cutter di tile romperà e linee di lapis.Pigliate u vostru tempu per cutà u tile è aghjunghje à a fine di a prima fila.Avà torna à a linea centrale è principià a seconda linea in u listessu modu.Ritorna da u tempu à u tempu è fighjate à u grembiule per assicurà chì e linee di grout sò dritte.
Quandu sceglite un culore di grout, avete bisognu di assicurà chì cumprà u sigillante ghjustu.Spessu, i pruduttori chì producenu grouts unicumpunenti offrenu ancu sigillanti di silicone di u culore currispundente.I sperti dicenu chì i più novi suluzioni di un cumpunenti pre-mistu sò megliu perchè ponu esse aduprati immediatamente è ùn anu micca bisognu di mischjà batchs di suluzioni tradiziunali.
Scoop the grout fora di a tina è utilizate una spatola di gomma per pressu in u grout trà e tile.Dopu à circa 30 minuti, i tile si nebbia.Allora pudete sguassate a superficia cù acqua pulita è una spugna.Pudete bisognu di asciugà è lavà a porta posteriore parechje volte.
Quandu u backsplash hè stata versata, aduprate un cuteddu utilitariu per sceglie u grout chì cascà in a cucitura trà u countertop è u backsplash, è ancu in u cantonu induve i mura si scontranu.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022