dongyuan

nutizie

HPMC hè largamente utilizatu in materiali di custruzzione, rivestimenti, resine sintetiche, ceramica, medicina, alimentazione, tessili, agricultura, cusmetichi, tabacco è altre industrie.HPMC pò esse divisu in: edifiziu, alimentariu è farmaceuticu.Attualmente, a maiò parte di l'edificazioni prodotte in casa sò di qualità architettonica.In u gradu di custruzzione, a quantità di putty powder hè assai grande, circa 90% hè utilizatu per fà putty powder, è u restu hè utilizatu cum'è mortar di cimentu è cola.

1. Industria di a custruzzione: Cum'è un agentu di retenzione di l'acqua è retarder per u mortar di cimentu, u mortaru hà pumpability.In u gesso, gypsum, putty powder o altri materiali di custruzzione cum'è liant, migliurà a spreadability è allargà u tempu di operazione.Adupratu cum'è una tile di pasta, marmura, decorazione plastica, putenza di pasta, pò ancu riduce a quantità di cimentu.A ritenzione d'acqua di HPMC permette à u slurry di ùn crepate troppu rapidamente dopu l'applicazione, è aumenta a forza dopu l'indurimentu.
2. A fabricazione di ceramica: largamente usata cum'è legante in a fabricazione di prudutti ceramichi.

L'usu principale di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC)1

3. Industria di revestimentu: cum'è addensante, dispersante è stabilizzante in l'industria di revestimentu, hà una bona cumpatibilità in acqua o solvente organico.Cum'è un stripper di pittura.
4. Stampa di tinta: Cum'è addensante, dispersante è stabilizzante in l'industria di tinta, hà una bona cumpatibilità in acqua o solvente organico.
5. Plastica: usata cum'è agente di liberazione di muffa, softener, lubricant, etc.
6. Polyvinyl chloride: Cum'è un dispersante in a pruduzzione di polyvinyl chloride, hè l'agente ausiliariu principale per a preparazione di PVC per polimerizazione di sospensjoni.
7. Altri: Stu pruduttu hè ancu largamente utilizatu in a pelle, i prudutti di carta, a preservazione di frutti è vegetali è l'industria tessili.
8. Industria farmaceutica: materiali di rivestimentu;materiali di membrana;materiali polimeri cuntrullati da u tassu per preparazioni à liberazione sustinuta;stabilizatori;agenti suspendenti;adesivi per tablette;

Industria di custruzzione
1. Mortar di cimentu: Improve a dispersibility di cimentu-sabbia, migliurà assai a plasticità è a retenzioni d'acqua di u mortar, è avè un effettu in a prevenzione di cracks, chì ponu rinfurzà a forza di u cimentu.
2. Cimentu di tile: Migliurà a plasticità è a retenzioni di l'acqua di u mortar di tile pressatu, migliurà a forza di ligame di u tile, è impediscenu a polvera.
3. L'amianto è altre revestimentu refrattariu: cum'è agenti di sospensjoni, a fluidità migliurà, ma ancu migliurà l'aderenza à u sustrato.
4. Gypsum coagulation slurry: migliurà a retenzioni d'acqua è a capacità di prucessu, migliurà l'aderenza à u sustrato.
5. Cimentu ghjuntu: aghjuntu à u cimentu ghjuntu per gypsum board per migliurà a fluidità è a retenzioni d'acqua.
6. Lattice putty: Migliurà a fluidità è a retenzioni di l'acqua di putty basatu in lattice di resina.
7. Stucco: Cum'è una pasta invece di materiale naturali, pò migliurà a retenzioni di l'acqua è migliurà a forza di ligame cù u sustrato.
8. Coating: Cum'è un plastificante per a vernice di lattice, hà un effettu nantu à a migliurà e proprietà di manipolazione è a fluidità di pitture è putty powder.
9. Spray coating: Hà un bonu effettu nantu à a prevenzione di u revestimentu di cimentu o di lattice da affundà è migliurà a fluidità è u mudellu di spray.
10. Cimentu è prudutti secundarii di gypsum: utilizatu cum'è un legante per estrusioni per i materiali idraulichi cum'è cimentu-amianto, chì migliurà a fluidità è furnisce articuli uniformi.
11. Muru di Fibra: Hè efficace cum'è aglutinante per i muri di sabbia per via di a so azione anti-enzyme è antibacterial.
12. Altri: Si pò ièssiri usatu comu un agenti di retaining bubble (versione PC) chì agisce cum'è un mortar di argilla magre è un operatore idraulicu di fangu.

Industria chimica
1. Polimerizazione di u cloru di vinile è di vinilidenu: Cum'è un stabilizzatore di sospensjoni per a polimerizazione, un dispersante pò esse usatu in cumminazione cù l'alcolu di vinile (PVA) hydroxypropyl cellulose (HPC) per cuntrullà a distribuzione di particeddi è particeddi.
2. Adhesive: Cum'è un agentu di ligame per u wallpaper, invece di amidu, pò esse usatu di solitu cù pittura di lattice d'acetate di vinile.
3. Pesticida: aghjuntu à i pesticidi, erbicidi, ponu migliurà l'effettu di aderenza quandu spraying.
4. Lattice: Un stabilizzatore di emulsione per migliurà u lattice d'asfaltu è un addensante per u lattice di gomma stirene-butadiene (SBR).
5. Binder: Cum'è un adesivo di molding per lapis è crayons.

Industria cosmetica
1. Shampoo: Improve a viscosità di shampoo, detergente, detergente è a stabilità di bolle.
2. Toothpaste: Improve a fluidity of toothpaste.

Industria alimentaria
1. Agrumi in conserve: Impedisce u blanchimentu è u deterioramentu per via di a descomposizione di l'agrumi in u almacenamiento.
2. I prudutti di frutti di l'alimentariu friddi: aghjunghje à u sorbettu, u ghjacciu, etc., per fà u gustu megliu.
3. Salsa: Cum'è stabilizzante di emulsione o addensante per salsi è ketchup.
4. Glazing di rivestimentu d'acqua fredda: utilizatu per u almacenamentu di pesci congelati, pò prevene a decolorazione, a degradazione di a qualità, ricopertu di metilcellulosa o solu suluzione acquosa d'idrossipropil metilcellulosa, è poi congelate nantu à a capa di ghiaccio.
5. Adesivi per pasticchi: Cum'è un adesivu di molding per pasticchi è granuli, l'aderenza "crash at the same time" (dissolving rapidly and dispersing when taken) hè bona.

Industria farmaceutica
1. Coating: Una suluzione o una suluzione aquosa di un agentu di revestimentu hè preparatu cum'è solvente urgànicu, è in particulare, i granuli preparati sò spray-coated.
2. Slow down the agent: 2-3 grammi per ghjornu, ogni volta 1-2G quantità di nutrimentu, in 4-5 ghjorni per vede l'effettu.
3. Eye drops: Siccomu a prissioni osmotica di a suluzione acquosa di metil cellulosa hè uguale à quella di lacrime, hè menu irritante per l'ochji, è hè aghjuntu cum'è un lubricante per u cuntattu cù a lente di u globu oculare.
4. Agente di gelatina: utilizatu com'è una basa per l'usu esternu di gelatina o unguentu.
5. Impregnating drugs: cum'è addensante, agente di retenzioni d'acqua.

Industria di u fornu
1. Materiale elettronicu: Cum'è un armariu elettricu ceramicu, u legante di u magnetu di ferrite bauxite pò esse usatu cù 1,2-propanediol.
2. Glaze: usatu cum'è un glaze ceramica è cù l'esmalte, pò migliurà u ligame è a trasfurmazioni.
3. Mortar refrattariu: aghjuntu à u mortar di mattone refrattariu o materiale di furnace cast, pò migliurà a plasticità è a retenzioni d'acqua.

Altri industrii
1. Fibra: usata cum'è una pasta di stampa per pigmenti, tinture di bore foreste, coloranti di salinu, tinture tessili, è in cumminazione cù resine termoindurenti in u processu ondulatu di kapok.
2. Paper: utilizatu per u processu di carta di carbone è resistente à l'oliu.
3. Leather: usatu comu lu lubrication finali o cimentu dispunibbili.
4. Tinta d'acqua: aghjunta à tinta d'acqua, tinta, cum'è addensante, agenti filmatu.
5. Tabaccu : Cum'è aglutinante per u tabacco riciclatu.


Tempu di post: 31-mar-2022