dongyuan

nutizie

Qual è la viscosità caratteristica di una soluzione acquosa di idrossipropilmetilcellulosa?

L'idrossipropilmetilcellulosa hà una larga prospettiva in l'industria di a custruzione, è i so eccellenti proprietà di ispessimentu è di ritenzione d'acqua facenu chì a so applicazione in l'industria di a custruzione ùn pò esse ignorata.Ma quantu sapemu di a so eccellenza?Avà parlemu di e proprietà di viscosità di a suluzione acquosa di hydroxypropyl metil cellulosa.

Hydroxypropyl methyl cellulosa suluzione acquosa intruduzioni sèmplice: abbreviazione inglese HPMC non-ionic, water-soluble cellulosa etere, l 'apparizione di polveri biancu o giallu luce o materiale granular.E so proprietà chimiche senza gustu, inodore, micca tossicu è stabile di u pruduttu in l'acqua per furmà un liquidu viscosu ligeramente trasparente.

Chì sò i fatturi chì affettanu a viscosità di a suluzione acquosa di idrossipropilmetilcellulosa?
1.Relazione cù u polimeru: a viscosità di a suluzione acquosa d'idrossipropilmetilcellulosa hè proporzionale à u polimeru o u pesu moleculare, è aumenta cù a migliione di u gradu di polimerizazione.Stu effettu hè più evidenti in u casu di polimerizazione bassa cà in u casu di polimerizazione alta.
2.Relazione trà a viscosità è a cuncentrazione: a viscosità di l'idrossipropilmetilcellulosa in a suluzione aquosa aumenta cù a cuncentrazione di a suluzione aquosa, è ancu un picculu cambiamentu di cuncentrazione pò causà un grande cambiamentu di viscosità.
3.A relazione trà a viscosità è a velocità di cisura: A prova mostra chì l'idrossipropilmetilcellulosa ùn hà micca un cambiamentu significativu à a bassa velocità di cisura, è a viscosità diminuisce cù l'aumentu di a velocità di cisura.
4.A relazione trà a viscosità è a temperatura: l'hydroxypropyl metil cellulosa hè assai affettata da a temperatura, è a viscosità diminuisce cù l'aumentu di a temperatura.
5.Altri fattori: a viscosità di hydroxypropyl methyl cellulosa è diversi additivi, suluzioni, valori di PH anu ancu un impattu.

Quandu facemu a prova di laboratoriu, avemu bisognu di sapè nantu à e caratteristiche di viscosità di a suluzione acquosa di idrossipropilmetilcellulosa?


Tempu di post: 25-mar-2022