dongyuan

nutizie

A NOSTRA FABRICA MIAN PRODUCT HPMC & VAE

Jinan Dongyuan Chemicals Co., Ltd fucalizza nantu à a produzzione HPMC è VAE per più di 13 anni.Speciale strettamente nantu à a qualità.

Sapete l'applicazione di a pruduzzione di l'etere di cellulosa in l'industria chimica di a custruzione?

 

L'etere di cellulosa hè un tipu di polimeru altamente moleculare semi-sinteticu non ionicu.Havi dui tipi di pruprietà soluble in acqua è solventi.Hà effetti diffirenti in diverse industrii.Per esempiu, materiali di costruzione chimica, hà i seguenti effetti cumposti.

  • Agente di ritenzione d'acqua
  • Agente addensante
  • Pruprietà di livellu
  • Pruprietà di furmazione di film
  • Binder

 

Agghiuncennu HPMC à u mortar, hè a più alta a viscosità u megliu?

Idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) ghjoca un rolu eccellente in a viscosità di u mortu umitu, chì pò aumentà significativamente l'aderenza trà u mortu umitu è ​​u stratu di basa, è migliurà a prestazione anti-sagging di u mortar, largamente utilizatu in u mortar di stuccatura, u mortar di ligame di mattoni, èsistema d'insulazione di u muru esternu.L'effettu addensante di l'etere di cellulosa pò ancu aumentà a resistenza di e materie prime, impediscenu a delaminazione di materiale, a segregazione è u sanguinamentu.L'HPMC pò esse aduprata in u cimentu di fibra, u cimentu subacqueu è u cimentu autocompactante.

L'effettu addensante di HPMC nantu à i materiali basati in cimentu vene da a viscosità di a suluzione di cellulosa etere.In e listesse cundizioni, u più altu hè a viscosità di l'etere di cellulosa, u megliu hè a viscosità di u materiale mudificatu basatu in cimentu, ma se a viscosità hè troppu grande, affettarà a fluidità è l'operabilità di u materiale (cum'è un cuteddu di plastering appiccicosu). ).

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Mortar autolivellante è calcestru autocompactante chì necessitanu alta fluidità necessitanu una viscosità bassaetere di cellulosa.Inoltre, l'effettu di l'essiccamentu di l'etere di cellulosa aumenterà a dumanda di l'acqua di i materiali basati in cimentu è cresce a pruduzzione di u mortar.

 


Tempu di Postu: Settembre 16-2022